Afrina Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Aku Bosan
Saturday, September 10, 2011 • 9:48 PM • 0 Comment here !
hmm..Ary nie aq mmg gler2 bosan thap gaban..hmm...asal aq jd cm nie???mst la ad pnyebabnye..hehh..ingt kau tu spw???bgos sangat???ikot kau je tak nak bagi tawu aku...time aku,kau kontrol..time kau???kau leh diam macam aku nie tak wujud dalam dunia kau je an..ape jenis manusia la kau nie..ye..!!aku tawu la..aku tengah panas sekarang nie..kau boleh tak,tolong ubah sikit perangai kau tuhh..aku memang sakit hati gile2 ngan kau..aku sebenarnya dah bagi dah kau peluang untuk berubah..tapi..kau tak sedar ke,aku bagi kau peluang???kau ingat,kau dah dapat aku..kau leh wat sesuka hati??ohh..its not my style ok..hmm...sebelum nie,aku memang bersabar gile ngan kau..tapi kau jangan la wat macam aku nie budak kecik umur 5 tahun yang tak perlu tawu ape2 pasal kau..hei!!kau ingat aku nie tak perlu nak ambik berat pasal kau ke???tolong arr...

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !


    Followers




    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • pekse kowtt
  • Memory GLP
  • Minat
  • Ucapan Ringkas 2011
  • Lambat UPdate
  • My Friends Forever n ever...
  • Gambar2(menari)
  • pepe jepp...
  • Smart Kowttttt!!!!!
  • Menari ag KOWtt!!!!...