Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Bersantai jap
Ahad, 30 Oktober 2011 • 8:41 PTG • 0 Comment here !
Hari nie,memang best because kawan aku yang aku rapat sejak kecik lagi,naik Pengkalan Hulu..Best oww..Main bowling dengan dia tak lupa juga pak we dia..hahah..Memang tak leh belah betul la..hehehe..Kat sana kan,kawan aku belanja..Semuanya dia belanja..huhuh..Aku tak payah bawak keluar duuit 1 sen pun.Yang aku tak tahannya,banyak bola masuk longkang..hahaha..Tu la masalahnya..huhuu

Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Oh my
  • Blog aku
  • Menjadi Juga
  • Crap
  • Luxurious, top performance, elegance. The #VWPassa...
  • Camea Idaman
  • Cupcake
  • Nak Letak Gambar Sebelah Post??
  • Aduhai Aminah
  • Tipu punya Pasal,Atuk dapat Nama