Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Cincin idaman
Ahad, 8 Mei 2011 • 9:52 PG • 0 Comment here !
Cntik x???hehehe..cincin idaman la ktekan..woww..nmpak b'sinar2 jeew dy punye berlian 2..kuikui..
emmm...lw bleh la nk cincin cm nie nnt..Miss Star nk bli ar lw dh besar nnt..kowt2 la ade ag..hehehe..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Lepak seyyhh..
  • Bilik tidur...
  • sje suke2..
  • Ari nie..
  • G jln2 at SP
  • Mcm Biase..
  • Merajuk plak..
  • BFF REUNION
  • kakiku skit..
  • At Sekolah