Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Bestnye..
Jumaat, 21 Oktober 2011 • 6:24 PTG • 0 Comment here !
Alhamdulillahh..periksa akhir tahun dah habis..Merdeka!! Merdeka!!..huhuhu..boleh makan asam,boleh makan maggi..Ahh..nikmatnya..Ni baru nikmat kat atas dunia yang Allah bagi kat kita..Belum lagi nikmat kat dalam syurga..huuhh..indah tak terkata kot..huhhuu..Periksa tahun ni memang dah habis,tapi hakikatnya tahun depan yang meranala jawabnya because PMR..so,now i'm becoming the PMR VICTIM..hohoho..Gelaran yang baik..huhuhu..TAkutnya nanti,aku still tak bersedia lagi la..hmmm...apa2 pon aku kena buat yang terbaik supaya family and teacher aku bangga dengan aku..huhuuu..Insyaallahh..Kena berusaha keras lagi la tahun depan..Kalau seseorang itu sudah berusaha keras tak kan Allah nak sia-siakan usaha kitakan..YAng penting kita perlu berdoa kepada Allah supaya kita berjaya kelak..Amin..

Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Blog oh blog!
  • Still gambar bergerak
  • test2 jw..
  • Esok periksa!!!!!
  • Periksa Lagi
  • OH..Still Lepak
  • Pi Lepak
  • Blog aku
  • Signature
  • Periksa Lagi