Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Hari Yang Teruk!!
Jumaat, 11 November 2011 • 1:26 PTG • 0 Comment here !
Assalamualaikum..

Hari nie,hari yang paling teruk bagi aku..sebab apa yea??Sebab aku kena temuduga pengawas sekolah..hmm...:(
Sedih gila..Ye la..Semua pengawas kena temudugakan..Aku tak kisah sangat yang tu..Aku bukannya tak puas hati tapi hati aku ni tersentuh la bila cikgu cakap yang aku nie bukan2..Terus terang la aku cakap,aku nie orang yang sensitif..Cepat tersentuh,cepat menangis..Nasib aku la,aku tak menangis depan cikgu tu..Walaupun korang yang kenal aku nie,tengok ja macam sombong,belagak,otai and sebagainya..Sebenarnya aku bukan jenis orang macam tu..Sorry la,kalau sebelum nie aku pernah marah korang ke apa..Because tu memang sebagai seorang pengawas aku kena menjalankan tugas dengan baik..

Sambung pasal tadi,..Situasi di bilik gerakan..Nak tau tak cikgu leh cakap apa dekat aku??Cikgu cakap macam nie..AKU NAK JADI PENGAWAS SEBAB AKU NAK MENAMBAHKAN POPULARITI..
Hulamakk..Ayat power..hmm...Itu yang membuatkan aku sedih gila..Aku jadi pengawas bukannya sebab nak menambahkan populariti..Aku pun tak suka jugak kalau popular nie sebab ada banyak masalah yang timbul..hmm..Pening kepala eden..Aku tak tahu la,kot2 cikgu sengaja cakap macam tu kat aku..Tapi,kat dalam kelas,cikgu tu ok je dengan aku..

Nak buat macam mana lagi kan..dah nasib badan..Selepas itu,aku tahu la aku punya prestasi akademik berkurangan..Memang teruk gila..Apa2 pun,insyaallah aku akan baiki lagi kesalahan yang aku dah buat pada tahun ni..Harap aku boleh buat yang terbaik dalam PMR..Amin..

Aku tulis semua nie,bukannya tak puas hati just sakit hati and aku rasa tersentuh sangat2 and aku tak boleh terima la kalau cikgu cakap dekat aku yang aku nie jenis macam tu..Sebenarnya banyak lagi la soalan and komen cikgu2 tadi,tapi aku ambil yang hot la sebagai entry aku hari nie..

For cikgu2 yang telah temuduga saya hari ini, saya minta maaf sangat2 kalau ada yang tak puas hati atau perlakuan saya yang kurang sedap mata memandang..Insyaallah,kalau diberi peluang menjadi pengawas sekolah lagi,saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk menjadi pengawas yang baik..















Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • test jer
  • Achievement!
  • Lirik lagu Cinta Muka Buku
  • Kisah Kematian Pesakit Di Hospital Pada Hari Jumaa...
  • hhahh...
  • Result Math
  • Mengarut
  • Bersantai jap
  • Oh my
  • Blog aku