Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Segmen | Santai Blogger 3
Ahad, 4 Disember 2011 • 10:37 PG • 5 Comment here !



Hai korang..Pagi-pagi nie kan..Aku bukak shoutbox aku and aku telah ditag same kakak 
yang comel iaitu Kak Sha.Terkejut jugak apabila aku kena tag nie..
Baru first time aku kena tag..Hahah..Ape-ape pun terima kasih yea kak..

Ok,kalau aku tak sertai segmen nie,penat2 je la Kak Sha tag aku kan..So,
aku pun join lah..huuu..:)

Ok,now kita cakap pasal hobi pulak..Hobi aku:
Aku suka baca novel because novel tuh boleh bawa kita ke alam
yang lain..And Of coz la i like berblogging too..Haha..Sebab apa aku suka berblogging?
Sebab aku leh tenangkan fikiran aku di dalam blog aku sendiri sambil terjah blog orang..huhuhu..
Thats all..Huhuu..

Tag:
Cik Farahana
Farah

OK..Now rebutlah peluang untuk menambahkan followers..DONE! :)




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen | Genk Cari Blogger
  • Blogwalking!!
  • Tarikh Lahir Keramat!!
  • Merepek seorang diri
  • Logik ke tak??
  • Contest Blog Paling Cute and Cool by Aien Story
  • Segmen Cik Bunny: Jom Blogwalking (bahagian 2)
  • Contest Blog Paling OHseemm by Fatimah Azzarah
  • SEGMENT | 1st Anniversery Blog Lyssasecret
  • Kiamat 2012??