Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
SEGMENT | 1st Anniversery Blog Lyssasecret
Khamis, 1 Disember 2011 • 1:20 PTG • 22 Comment here !


Sempena 1st hari Anniversary Blog Lyssasecret ni, aku nak try join la 
untuk menambahkan followers aku..huhuu..(ye ke? Belum cuba belum tahu)

Pendapat aku mengenai Blog Kak Lyssa..

 Ok, blog Lyssasecret nie banyak mengajar aku tentang selok-belok pasal blog nie..And aku nak cakap
Terima kasih banyak2 because banyak tutorial yang yang Kak Lyssa buat membantu 90% blog aku menjadi cute macam sekarang..Cute ke?? Abaikan..

Mengenai blog Kak Lyssa yang cantik tu, aku suka sangat visit blog dia and terjah tuto dia because senang faham dan tak serabut macam sesetengah blog yang aku visit..Memang banyak sangat tuto yang dibuat oleh Kak Lyssa, aku terjah..Satu per satu cara tutorial, Kak Lyssa susun dengan kemas..Memang patut la ramai orang terjah blog Kak Lyssa..

Namun begitu, acehhh..Macam nak tulis karangan la pulak..huhuu.Warna blog kak Lyssa ada warna pink,putih dan hitam yang mana aku suka tengok sebab warna favourite aku tuhh..Lagi satu,bahasa sempoi je dalam setiap entry yang di post Kak Lyssa..huhuu..I like..And then, setiap entry yang di post seronok je baca..Rasa enjoy apabila baca entry yang di post oleh Kak Lyssa..

So,that all..Ini sahaje lah pendapat aku..Ape-ape pun Blog Kak Lyssa memang TERBAIK!!!!

Jangan lupa tinggalkan comment yea..




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kiamat 2012??
  • Tolong orang
  • Tutorial Centerkan Header
  • 9 Ciri Lelaki Idaman Wanita
  • Malay VS Bahrain
  • Story again
  • Kembali Lagi
  • Tak Update..
  • Cara timbang blog
  • Untuk Awak !