Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tak Update..
Jumaat, 25 November 2011 • 5:58 PTG • 2 Comment here !

Esok sampai hari ahad..Aku tak update blog because aku balik kampung..


Aisehh..
Tiap-tiap minggu aku balik kampung..Ye la kan, nak duduk lama tak boleh because ayah aku 
kerja at Perak nie..Kampung dekat Kedah..Tak kan la ayah aku nak berulang pulak 
kan walaupun kampung tu dekat..Malam nie, aku and family bertolak pukul 11 
malam kot..Aduhh..Dengar orang cakap jalan nak balik kampung tu berH*N*T*..Itu la pasal..
Nak buat macam mana,kerja punya pasal..Tapi tak pe..Allah kan sentiasa berada 
di sisi hambanya..



Time aku ada kat kampung, aku tak boleh la nak update blog and berkongsi cerita 
dengan korang..Harap korang bersabar ek..Kenapa tak update kat kampung je??
Mana boleh sayang oi..Kat kampung aku tak ada line internet..
Dulu entah ada entah tidak,..Sebab wayar telefon kan kena curi..And tajuk berita 
paling hangat masa dulu kan CURI WAYAR TELEFON..So,sampai sekarang la 
tok wan aku tak de telefon rumah..HUhhh..Sedih betul..Aku duk kat sana buat ape??
Buat apa lagi mengasuh sepupu aku la..Nasib baik la aku nie seorang yang rajin..huhuu..
Rajin ke?? Whatever je la..
Ok la..Aku nak sign out dah..If terlambat update sorry ek..





PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Cara timbang blog
  • Untuk Awak !
  • Kenapa Perempuan Mudah Menangis
  • Fahami wanita sensitif
  • Story ku
  • Pening kepala
  • Pinjam buku Apa?
  • Library again?
  • Tak jadi??
  • Pusat Sumber