Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Untuk Awak !
Khamis, 24 November 2011 • 12:17 PTG • 0 Comment here !

Terima Kasih yea Awak..

I'll promise we'll be friends forever..
Awak..Walaupun 7 bulan kite kenal..Tapi hati saya sudah cukup bahagia
mengenali awak..

I am loving you more each day more than yesterday less then tomorrow..
Meskipun kadang-kadang awak terlalu sirius tapi saya tahu hati awak baik kerana
awak nak yang tebaik untuk kita..
Dan saya tahu awak, lebih daripada awak tahu diri awak sendiri..

Saya harap awak menghargai saya sebagai mana saya menghargai awak..
Saya harap hubungan kita kekal bagai bulan dan bintang yang sentiasa bersama..
Tapi,hajat saya tak kesampaian..

Jika indah satu pertemuan, jangan akhiri dengan perpisahan..
Jika suci satu perkenalan, jangan cemari dengan satu pendustaan..
Jika bernilai sebuah perhubungan, hargailah ia dengan keikhlasan..

Jika korang betul-betul mencintai seseorang, pastikan kamu sanggup menghadapi 
walau apa jua rintangan yang melanda..
Jika kamu tak sanggup berbuat demikian lepaskanlah dia sebelum kecewa berlaku                                                di antara korang dan dia..
Cinta tak dapat dilihat dengan mata kamu..Tapi cinta dapat diketahui dengan hati 
yang benar-benar mencintai dia..

Sometimes,..
In the darkness when i'm all alone
i still cry for you and i want to tell you that
i still love you..

The day i will stop loving you 
is
the day when i close my eyes 
and stop breath..




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kenapa Perempuan Mudah Menangis
  • Fahami wanita sensitif
  • Story ku
  • Pening kepala
  • Pinjam buku Apa?
  • Library again?
  • Tak jadi??
  • Pusat Sumber
  • Story sikit
  • Letak cursor comel