Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Pinjam buku Apa?
Rabu, 23 November 2011 • 1:26 PTG • 0 Comment here !

Everybody..I want to tell you something..Aku pergi Pusat Sumber tadi,nak tahu tak aku pinjam buku apa?
Mesti la korang nak tahu kan..Aku pinjam buku KLIK UNTUK KAYA 8 Rahsia Jutawan Siber..Aku tak habis baca lagi buku nie baru 22 m/s..Aku kenalkan sedikit yea tentang buku nie..Buku ini ditulis oleh Rosli Jamal..Rosli Jamal?sape tu erk??Nie aku nak bagitahu korang..

Rosli Jamal merupakan jurutera lulusan Universiti Kebangsaan Malaysia dan Universiti Teknologi Malaysia.Beliau pernah berkhidmat sebagai Jurutera Projek,Jurutera Residen dan Jurutera Fasiliti dengan syarikat swasta.Pernah juga menjual burger dan nasi minyak di kaki lima.Beliau berkemahiran tinggi dalam bidang IT dan kini memfokuskan matlamat untuk mencapai impian beliau-menjadi jutawan siber!..Wahh.hebatnya diakan..Nanti aku nak jadi macam dia la..Ehem..Ehem..Pembetulan..Aku nak jadi jutawan siber macam dia..

Huhu..Walaupun agak sukar untuk mencapai matlamat yang kita hajati tak semestinya sukar buat selama-lamanya kan?Benar pepatah melayu ada mengatakan seperti berakit-rakit ke hulu berenang-renang ketepian,bersakit-sakit dahulu bersenang-senang kemudian..

Ok,sampai di sini sahaja yea..Bubye..

Nota kaki : Nasib aku la balik Pusat Sumber Awam tadi dalam hujan..Apa lagi pulas minyak la aku..Huhuu..Nasib la tak ada banyak kereta..Huhuuhu..



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Library again?
  • Tak jadi??
  • Pusat Sumber
  • Story sikit
  • Letak cursor comel
  • cara nak centerkan tajuk post dan sidebar
  • Jiwang sekejap
  • Cara Nak ambil URL gambar
  • Background Comel Untuk blog
  • I'm Sorry