Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Jiwang sekejap
Isnin, 21 November 2011 • 5:19 PTG • 0 Comment here !

If korang tak mahu seseorang yang korang sayang terlepas dari tangan koran..So,korang jaga lah dia elok-elok yea..huhu..Pesanan daripada aku  yang mengambil berat pasal korang..haha..
And kalau ada orang sayang kita,sayanglah dia sebagaimana dia telah sayang kita..
Acehh..Ayat jiwang siyott..huhu
Bila masa la aku jadi jiwang tak tentu pasal nie..
Hukhuk..Agak2nya sebab dah berjangkit dengan kawan aku kot..huhu..
Maklumlah teenager la katakan..Jangan jadi ulat bulu naik daun sudahlah..
And ayat last dari aku

SAYANGILAH ORANG YANG KITA SAYANG


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Cara Nak ambil URL gambar
  • Background Comel Untuk blog
  • I'm Sorry
  • Nama aku masuk GOOGLE?
  • Cantik tak?
  • Blogwalking
  • Update at sekolah
  • Tolong Blog kawan
  • Cikgu the best!
  • Sekolah Tadi