Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Cantik tak?
Jumaat, 18 November 2011 • 2:46 PTG • 0 Comment here !

Comel tak header aku?Kalau comel,sila beri komen dan follow aku..huhuhu..
Header kat atas tu,hanya sementara je..Aku buat header tu menggunakan photoscape dengan GIM2..Senang je buat header kat atas tu..Kegunaan header tu untuk mencantikkan lagi blog korang semua..Korang mesti pandai decorate header korang sebab header penting untuk menarik minat blogwalking..
Jika header korang kurang terselah,mesti pengunjung blog lari dan tak nak baca blog korang..
Itu saja lah,tips aku hari ni..Cehh..1st time buat tip kat orang..hahaha..Mantap siyott..huhu.

Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Blogwalking
  • Update at sekolah
  • Tolong Blog kawan
  • Cikgu the best!
  • Sekolah Tadi
  • Singgah jap..!!
  • Kisah aku..
  • Hari Yang Teruk!!
  • test jer
  • Achievement!