Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Singgah jap..!!
Ahad, 13 November 2011 • 4:18 PTG • 0 Comment here !
Assalamualaikum..

Pertama sekali aku nak mintak maaf kepada pembaca blog yang lebih tua kepada aku sebab lebih senang nak berbicara dalam blog aku sendiri..Bukan niat nak kurang ajar sebelum nie aku dah update entri yang sebelum nie menggunakan perkataan 'AKU'..huhuu..Sorry yea..hehehe..

OK berbalik kepada cerita yang nak diceritakan tadi,cewahh..Sebenarnya tak mulakan lagi pun..hukhuk..Aku ada buat blog baru..Tujuannya sama je untuk mengasah idea aku supaya lebih bernas..Cewahh..Ayat..Boleh jadi penulis nie..huhuhu..Tapi aku tak nak jadi penulis pun because aku tak ambil sastera..hehehe..Lagi pun ayat aku tak semantap penulis2 yang ada kat Malaysia nie..huhuhu...

Aku nak korang semua singgah jap blog nie,kalau ada masa lapang..Tapi blog nie kurang siap and perlu edit banyak lagi..huhuhu..klik nie yea AFRINA SECRET..Enjoy yourselve and always smile..hehehe..:)


Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kisah aku..
  • Hari Yang Teruk!!
  • test jer
  • Achievement!
  • Lirik lagu Cinta Muka Buku
  • Kisah Kematian Pesakit Di Hospital Pada Hari Jumaa...
  • hhahh...
  • Result Math
  • Mengarut
  • Bersantai jap