Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Kisah aku..
Jumaat, 11 November 2011 • 4:06 PTG • 0 Comment here !
Hari ini: Selasa..11.11.2011 | 3:47pm..

  Aku ada terima mesej macam ni..


Salam,sorry la kalau orang ganggu ni..Orang nak bagitahu,kalau nak bagi number tu hati2 la sikit,ni bagi kat kawan yang orang kenal..Tak lama dya jadi ........Orang cakap betul la,kalau tak nak dengar tak pa la,bye hati2 la ek..

Mesej nie la aku terima pada pukul 1:45..Mesej nie telah dihantar oleh kawan yang caring sangat kat aku..
Aku tak tahu la betul or tak mesej nie..Because memang ada orang nak kenakan aku..So,kawan aku yang caring nie,memesan kepada aku supaya berhati-hati sebelum terkena..
 Hmm,..aku berterima kasih kat dia sebab send mesej nie kat aku..Orang yang aku bagi number 2..Kawan FB aku..So,aku bagi la because boleh dikatakan rapat jugak la..Rapat bagi aku macam ala kadar je la tak lebih2 pun..

Rupa2nya..Orang yang merayu-rayu nak number fon aku nie hanya nak kenakan aku ja..Aku memang sudah buat kesalahan besar la because bagi number aku kat orang yang aku tak habis siasat lagi..hmm..Selepas nie,kalau budak tu still hantar mesej dekat aku,aku akan hantar RQ kat dia..Kalau dia bagi kredit..Aku ambil and buat don't know..And always show kat dia yang aku nie tak ada kredit..hehehe..Kalau dia tak bagi pun tak pa..huhuhu...Aku sedikit sedih la..Because aku tak berapa dengar nasihat dia and bagi aku dia bukan lah sapa2 pun..Itu lah kesilapan aku,sebab tak mengaku yang dia tu kawan yang baik..

Aku banyak terhutang budi kat kawan aku tu..hmm..Thanz my friend..I always remember your kindness..



Label: ,



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Hari Yang Teruk!!
  • test jer
  • Achievement!
  • Lirik lagu Cinta Muka Buku
  • Kisah Kematian Pesakit Di Hospital Pada Hari Jumaa...
  • hhahh...
  • Result Math
  • Mengarut
  • Bersantai jap
  • Oh my