Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Nama aku masuk GOOGLE?
Sabtu, 19 November 2011 • 5:12 PTG • 2 Comment here !

OMO! gambar aku and my friend masuk google??Hahaha..Lawaknya..Nasib badan la..Huhuhu..Popular tuhh..Hahaha..Tak de la popular sangat kot..Alaa..Bukannya best sangat jadi popular..Tak de pape pun yang menarik pasal popular..hehehe..
Ye ke??Btol la..Tak percaya sila lah jadi popular and korang akan rasa best ke tak jadi popular..
Pada pendapat aku,ada yang best and ada yang tak..Because....Aku bagi contoh la senang kan..First,kalau kita jadi popular semua orang kenal..Ye la kan,semua orang nak diri dia sendiri dikenali ramai..Bila kita dah dikenali ramai,kita buat baik pada orang,of coz la ada orang suka..Tapi ada orang tak suka dekat kita..Mungkin diiorang dengki ke ape ke tak tahu la pulak kan..Ye ! Memang betul ape yang aku cakap..
Bila diorang dah dengki dengan kita,kita kena lah berhati-hati apabila dah rasa diri dia tu popular,takut nanti lain jadinya..Hehe..Itulah nasihat daripada aku ye..
Korang renung2kan lah..Boleh jadi popular TAPI..korang mesti jaga diri ye sayang ye..hehe..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Cantik tak?
  • Blogwalking
  • Update at sekolah
  • Tolong Blog kawan
  • Cikgu the best!
  • Sekolah Tadi
  • Singgah jap..!!
  • Kisah aku..
  • Hari Yang Teruk!!
  • test jer