Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tak jadi??
Selasa, 22 November 2011 • 12:36 PTG • 0 Comment here !

Tengah hari nie Miss Star nak merepek  sekejap yea..

Oh my!!..Hang betul la..tak jadi la aku nak pergi pusat sumber because hari ni pusat sumber tutup..Esok baru la pusat sumber tu bukak..Arrgghhh..Bencinya aku..huuhh...:( Sedih gila nie..

So now aku tengah buat apa lagi selain berbloging..hmm,,.tak kan la aku nak mengadap Levo aku 24 jam kot..Boring la macam nie..Haa..Aku ada idea..Aku nak blogwalking jap selepas tu aku boleh la tambahkan followers aku kan..

Hari-hari aku cakap sorang-sorang apa la..Tapi ada jugak la yang reply..
Ok..Berbalik kepada topik tadi..Apa la engkau nie Afrina merepek dari tadi lagi..Ko nie nak cerita ape sebenarnya..?

Aku nak cerita kat korang yang aku tengah bengang sangat dengan pusat sumber tu..Time aku rajin la dia tutup pusat sumber tu.time aku malas boleh dikatakan hari-hari dia bukak..Hmm..Nasib baik la aku tak berputus asa untuk pergi ke Pusat Sumber tersebut..huhuhu..Alangkah bagusnya jarak pusat sumber tu dekat dengan rumah aku,nie kena naik motor..Nasib baik la tak jauh sangat,kalau tak, confirm aku kena pergi dengan ibu aku..Huhuh..

Kalau boleh naik motor, aku boleh pergi sendiri..Itu yang best tu tapi kena berhati-hati la because dekat jalan tu orang selalu "accident"..Cewahh..Orang putih gitu..Huhuu..
Ok la..Esok aku try the best pergi ke Pusat Sumber tu,kalau tak bukak aku sendiri pergi ke rumah mak cik tu   and memaksa mak cik tu bukak pusat sumber tu.Hahah..Kejam betul aku..

Tak dak maknanya aku nak buat semua tu,dah la aku nie pemalu orangnya.Cehh..Pemalu ke??Hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu.huhu..Ok la setakat di sini saja yea entry ni..Bubye ! :)

p/s: Miss Star



Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Pusat Sumber
  • Story sikit
  • Letak cursor comel
  • cara nak centerkan tajuk post dan sidebar
  • Jiwang sekejap
  • Cara Nak ambil URL gambar
  • Background Comel Untuk blog
  • I'm Sorry
  • Nama aku masuk GOOGLE?
  • Cantik tak?