Afrina Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
9 Ciri Lelaki Idaman Wanita
Monday, November 28, 2011 • 4:22 PM • 0 Comment here !

Edit blog bukannya mudah dan bukannya susah..
If nak bagi cantik tu macam-macam cara kena buat..

Entry aku pada hari petang ini bukannya pasal edit blog tapi...........
9 Ciri Lelaki Idaman Wanita..



Huhu..Tajuk memang kaww punya lahh..
Ciri-ciri lelaki idaman wanita..Mak aii..Macam doktor cinta la pulak kan..
ok..Adakah lelaki ini perlu menjadi kaya, bijak, tampan atau sebagainya?
Apakah ciri-ciri yang menjadi keutamaan untuk penilaian seorang wanita?
Aisehh..
Banyak betul soal jawabnya..huhuu..Alaa..Kita bagi suspen la sikit yea..
Pendapat ini akan terjawab jika korang baca entry ni..

Pendapat ini adalh hasil daripada suara majoriti yang mewakili wanita..Ye la kan..
Tak kan mewakili lelaki pulak..
Berkemungkinan ada juga wanita yang tidak sependapat mengenai perkara ini..


Mampu melakukan kerja lelaki- Sebahagian wanita menyatakan bahawa mereka amat mudah terpikat terhadap lelaki yang mampu melakukann kerja-kerja lelaki seperti bertukang, membaiki kenderaan dan sebagainya. Mungkin ini merupakan rahsia  yang kebanyakan lelaki tidak sedar.
Sopan- Mungkin ciri seperti ini agak klasik tetapi kebanyakan wanita menyetujui bahawa mereka lebih sukakan jenis lelaki yang sopan. Sopan yang dimaksudkan bukanlah menjurus kepada perwatakan yang lembut, terlalu menjaga tingkahlaku dan sebagainya, ia lebih kepada pertuturan mereka.Ini mungkin disebabkan oleh sifat semulajadi wanita yang mudah terguris dengan kata-kata seorang lelaki.
Cara berpakaian- Bukan wanita sahaja, tetapi orang lain juga akan selesa untuk melihat anda sekiranya berpakaian kemas. Dari segi psikologi pula, ia adalah cara terbaik untuk orang sekeliling membuat tanggapan awal yang positif terhadap diri anda. Apabila sudah berfikiran positif, maka lebih mudah untuk anda mendekati mereka.
Berjaya memikat hati ibubapa- Seorang wanita amat mementingkan perhubungan antara lelaki dengan ibubapa mereka, berbanding lelaki yang biasanya tidak terlalu mementingkan perkara ini. Sekiranya anda berjaya memikat hati ibubapa seorang wanita, anda adalah lelaki idaman mereka.
Mampu berdikari- Bagaimana seorang lelaki mampu untuk melindungi seorang wanita sedangkan diri mereka sendiri masih tidak mampu untuk dilindungi? Persoalanyang selalu bermain di fikiran wanita.
Membuatkan mereka berasa selamat- Sekiranya anda sudah berjaya membuatkan seorang wanita berasa selamat apabila bersama, anda sebenarnya telah berjaya memikat mereka.
Kelakar- Tanggungjawab seorang lelaki adalah untuk membuatkan wanita ketawa.
Mengambil berat- Wanita amat memerlukan perhatian daripada seorang lelaki, Mereka akan merasakan amat dihargai sekiranya  anda mengambil berat mengenai diri mereka.
Pegangan agama- Tugas besar seorang lelaki adalah untuk memimpin. Kepimpinan akan goyah sekiranya tiada satu pegangan yang kuat. Ia memang tidak boleh dinafikan.



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !


    Followers




    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Malay VS Bahrain
  • Story again
  • Kembali Lagi
  • Tak Update..
  • Cara timbang blog
  • Untuk Awak !
  • Kenapa Perempuan Mudah Menangis
  • Fahami wanita sensitif
  • Story ku
  • Pening kepala