Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Story again
Ahad, 27 November 2011 • 10:09 PTG • 0 Comment here !

Hahaha..Aku asyik tukar header jer..huhhu..Best pun ada..Ye la kan..Tak dek kerja nak buat..
Dulu ye la busy..Sms memanjang tapi sekarang nie,tak dah..hahha
Aku Single not available..Because penyakit aku yang dulu datang balik iaitu TRAUMA..

Oh really??ye la..Tak kan aku nak tipu pulak..
Tak dek masanya aku nak tipu korang..Walaupun single but aku not available tau..
And sesape nak try..Noway..Aku tak kan bagi chance la..

If korang ada masalah kan, korang boleh tanya aku..Aku nie free je memanjang..
Aku kat rumah, buku dah habis baca dah ada la sikit2 buku Form 3..
Tahun depan aku ialah PMR victim..Wooww..
Wish me luck ok..


Aku akan buat yang terbaik untuk PMR tahun depan..Insyaallahh..
Aku tak lukakan hati my mom and my dad because i love them more than 
i love myself.And my target is 8 A's..And aku akan melepasi target ini..


Mungkin tahun depan aku jarang update..
If ada pergi lawatan ke apa2 je la kenangan, aku pasti
akan berkongsi sesame dengan korang..And aku akan rindu korang..

Oh my god..Tikus masuk dalam rumah aku pulak dah..Adoyaii..
Mana taknya masuk..Rumah pun berdekatan dengan hutan..Aduhh..
Tikus tu masuk dalam bilik aku pulak tu..Aduhhh..
Pleasee help me!!! I'm begging you..


Hmm..Jangan harap aku nak tidur dalam bilik malam nie..
huhu..:( 
Sedih gila bak hang..Ok..Now, aku boleh bersabar because ayah aku nak pasang
perangkap dalam bilik aku..Jangan aku yang kena sudah lah..Nasib baik la binatang tidak 
diberi akal and just ada otak je..

Ok la..Aku nak tengok bola Malaysia VS Bahrain..

p/s : Hope Malaysia boleh kekal 1-0 ataupun 2-0..Amin..




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kembali Lagi
  • Tak Update..
  • Cara timbang blog
  • Untuk Awak !
  • Kenapa Perempuan Mudah Menangis
  • Fahami wanita sensitif
  • Story ku
  • Pening kepala
  • Pinjam buku Apa?
  • Library again?