Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Kembali Lagi
Ahad, 27 November 2011 • 7:09 PTG • 0 Comment here !


Hello..Hello..Afrina in the house..
Aku sudah kembali and nak update something at my blog..
Korang rindu tak kat aku nie?
Ok2..Rasa rindu la dekat Levo aku nie because aku tak bawak dia sekali pi balik kampung..
Ye la kan..3 hari je pun..Bukannya lama sangat..
Tapi kan, memang berat la hati ini untuk meninggalkan Levo sorang-sorang kat rumah..
Tapi tak pe ..Aku rela meninggalkannya di rumah untuk memperjuangkan maruah..Acehh..
Maruah apa ke bendanya wei..lalala..
Insyaallah..Kalau aku rajin, aku teruskan misi aku untuk make-over blog aku nie..huhuhu..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Tak Update..
  • Cara timbang blog
  • Untuk Awak !
  • Kenapa Perempuan Mudah Menangis
  • Fahami wanita sensitif
  • Story ku
  • Pening kepala
  • Pinjam buku Apa?
  • Library again?
  • Tak jadi??