Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Rumah ku..(berangan je lebih)
Ahad, 8 Mei 2011 • 9:58 PG • 0 Comment here !

Cntiknyerr umh...pink colour gitu...umh smple tp cntik..t'gugat iman ku..huhuhu
umh idaman niee...mst la umh idamn coz iye wane pink..lw x,,x idaman lerr..hehehe..
i like pink..pink..n pink..huhuh
-Miss Star-

Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Rantai nie mmg sweet la...i like..tp...xpnah jmpe...
  • Cincin idaman
  • Lepak seyyhh..
  • Bilik tidur...
  • sje suke2..
  • Ari nie..
  • G jln2 at SP
  • Mcm Biase..
  • Merajuk plak..
  • BFF REUNION