Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Kawan Ke???
Ahad, 23 Oktober 2011 • 3:32 PTG • 0 Comment here !
Bgi korang semua kan..Ape maksud kawan??alaa..confirm la korang akan jawab kawan ialah seseorang yang sentiasa ada ketika kita susah and senang kan..haaha..mula2 aku memang berpegangkan kepada maksud kawan ni..Tetapi sekarang dah tukar pulak.huhu..macam mana boleh tukar yea..!! Bagi aku la..Kawan nie ialah seseorang yang sentiasa ada pada kita ketika kita senang sahaja.And sesetengah kawan nie sentiasa membuat kita sakit hati and mementingkan diri sendiri sehingga sanggup menipu kawannya sendiri dan terutamanya menipu  Allah S.W.T..huhuhu(alim pulak aku sekarang ni)..hmm..Yela..Ada kalanya kawan nie untuk kita melepaskan sesuatu masalahkan supaya kita tak tensyen..Walaupun aku bagi tahu kat kawan aku,aku tetap rasa macam tensyen jugak,tapi berkurangan la..Untuk pengetahuan pembaca semua..Aku memang pantang betul la kalau ada seseorang itu tipu aku..Aku tak kesah la korang itu siapa..Tapi boleh tak jangan nak menipu..huhh!!Memang pantang nenek moyang aku la..Cuba jujur je..Tak boleh ke???Susah sangat ke nak jujur dengan aku??Sebelum nie kan aku memang sabar je la..And pura-pura tak tahu apa2 sedangkan aku tahu..Kalau diorang tak nak aku join pun tak pe,just yang penting ialah jujur or BE HONEST..BAlik daripada topik kawan ye..huhuu..Sorry la emotional pulak..huhhu..Sebenarnya,aku tak nak la kecoh pasal hal ni..Aku memang tak nak cerita pun kat korang supaya ia menjadi rahsia aku..Aku tulis kat blog nie pun sebab aku sakit hati and nak release tensyen aku..huhuhu..KAWAN...KAWAN and KAWAN..hmm..Cerita sal kawan nie..sesetengah orang seronok sangat dapat kawan kan..hmm..:)..Memang bertuah la kalau dapat kawan yang jujur,baik hati,tak kedekut,pemurah and selalu ada kat kita walaupun senang mahupun susah..huhuhu..And kepada korang yang senasib ngan aku ni..Harap korang semua tabah yea..jangan putus asa..huhuu..
~To Be Continue~

Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Lirik Lagu Jangan Kau Pergi
  • HUhhh!!!
  • Bestnye..
  • Blog oh blog!
  • Still gambar bergerak
  • test2 jw..
  • Esok periksa!!!!!
  • Periksa Lagi
  • OH..Still Lepak
  • Pi Lepak