Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Ketahui Jantina Laptop Anda
Selasa, 25 Oktober 2011 • 12:05 PTG • 0 Comment here !
Semalam aku jalan-jalan baca blog orang and then aku ada tertarik  entri yang ditulis oleh http://www.ciktom.com..apa entry yang aku tertarik tu?
Mesti semua orang tertanya-tanyakan..huhhuu..Entry dia yang nie..

Step:

1. Buka notepad dan paste ayat di bawah ini dalam notepad..Kalau tak boleh nak copy and paste,taip je satu-satu huruf..Sorry la ek,aku dah setting dah supaya korang tak boleh copy blog..huhuhu..:(


   CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"
2. Selepas itu tekan “save“. Ubah “save as type” kepada “All Files” (pastikan korang save di desktop supaya senang nak cari/buka nanti). Save as file name = “love u.vbs
3. Close notepad apabila habis save. Then double click file tadi (love u.vbs) dan akan dengar suara “i love u“.
4. Cuba dengar btul2 suara “i love u” tu….suara lelaki ke perempuan? (Buka volume sekuat2nya ye). Kalau dengar lelaki maknanya laptop korang tu jantan dan begitu le sebaliknya….




So,lepas buat semua step tu,jantina laptop aku lelaki..Bunyinye macam gentle gilerr..huhuh..So,aku namakan laptop aku sebagai Levo..Singkatan bagi Lenovo..kuikui..huhuu


>jom try sambil enjoykan diri dengar perkataan 'I LOVE YOU'..hehehe



Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • SmS Ina Yang Mencemaskan
  • Kacang Hijau Masuk Telinga
  • Kisah Seram Selepas kematian abang Minggu Lepas
  • Pilih nama untuk Anak-anak
  • Anak Tertelan Duit Syiling
  • Kawan Ke???
  • Lirik Lagu Jangan Kau Pergi
  • HUhhh!!!
  • Bestnye..
  • Blog oh blog!