Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tarikh Tutup Contest Blog Paling Ohseemmm Di Percepatkan!
Isnin, 5 Disember 2011 • 2:34 PG • 0 Comment here !

Hah!! Pagi2 pukul 2.30 pun still online lagi..Ish3..
OK..Aku bukak dashboard aku tadi..And then aku ternampak berita yang mengejutkan
kepada korang termasuklah aku yang menyertai Contest Blog Paling Ohseemmm..
Lihat nie ye..Aku nak bagitahu korang..

UPDATED !

Tarikh tutup contest nie  telah dipercepatkan kerana Tuan Punya Blog tu ada sebab2 
yang tertentu..

Tarikh tutup yang sebemarnya adalah


20/12/2011

Sebab-sebabnye..Korang klik SINI je la..

* Sesiapa yang join contest nie, jangan ketinggalan akan 
tarikh tutupnya yang terkini yea..!!


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Contest Blog Paling Comel by Nabilamars
  • Tagged!
  • Segmen Aku dan Zodiak
  • Segmen | Santai Blogger 3
  • Segmen | Genk Cari Blogger
  • Blogwalking!!
  • Tarikh Lahir Keramat!!
  • Merepek seorang diri
  • Logik ke tak??
  • Contest Blog Paling Cute and Cool by Aien Story