Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Alamak.! Terlepas laa..
Rabu, 4 April 2012 • 10:09 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Setelah selesai membuat kerja sekolah and mengulang kaji pelajaran..Aku dan lagi nak update something kat blog aku nie..Walaupun dah jadi mangsa PMR candidate, aku tetap nak post kat blog aku nie..Ye la, tak nak bagi blog aku nie sunyi dengan post2 yang lame..:D

Aku sebenarnya malas jugak nak join segmen2 nie..Tapi aku kene tag oleh seorang budak cute nie, so, aku kene la join..Tengok2, dah abis dah..Malam ni abis kate empunya yang buat segmen tu la..Tapi, dia bagi peluang kepada orang yang belum join segmen beliau..Aku malas la nak join coz mesti ramai punye la yang join segmen tu..Lagipun, Tuan empunya blog tu nak 60 peserta yang terpantas..

Kepada adikku Julie..Thanz yea coz sudi tag akak..Tq so much and much more !
Lain kali,kalau adik tag akak, akak confirm akan join yea..Malam nie rasenye tak sempat kot..

To all my followers, aku nak mengucapkan thank you banyak2 coz sudi follow yea..
OK..Mau BW jap..Bye2 guys..



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen Nasz : Jom Blogwalking
  • Sakit Hati Punya Pasal !!
  • Merentas Desa
  • Segmen Up Followers + Review Blog
  • Blog Aku Kena Hack
  • Segmen Tambah Kawan By Arra Ahmad
  • Jalan-jalan sana-sini
  • Segmen : Tambah Followers sampai Pening
  • Segmen : Lets Be Friends
  • Simple Giveway By Mya Vinnfier