Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Sakit Hati Punya Pasal !!
Isnin, 2 April 2012 • 7:17 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Aku ada something nak story ngan korang..Pada pendapat korang la kan..Elok tak, kalau kita mengaibkan seseorang tu?? Elok ke kita memburuk-burukkan perangai orang tu?? Elok ke hah??
Aku pelik tau tak..Dia tuduh aku macam2 fitnah dia..Padahal aku tak fitnah pun..Memang aku tak nafikan la, aku ada cakap pasal dia..Tapi, dia lagi banyak cakap pasal aku kott..Sebab apa??Sebab Ex BF dia, sekarang nie BF aku..So, sekarang nie aku nak cakap.. Semenjak dia couple dengan Ex BF dia dalam masa yang sama, aku tengah couple ngan laki tu..So, jangan nak kata aku perampas ke ape ke..Aku couple ngan dia lama dah..Sekarang nie dah masuk 1 tahun 1 bulan dah..Siapa yang salah sebenarnya??Aku terpaksa tipu yang aku nie dah putus ngan dia..hahh..Lama siyot..Dari bulan November 2011 lagi..sampai awal bulan Mac.

Sebab ape aku tak bagitahu yang aku couple ngan dia??Sebab aku tak nak hang kecewa...Nanti hang menangis sampai keluar air mata darah pulak.. La nie, senang cerita, tak payah la nak jaja cerita sini sana..Dekat kawan ke, dekat cikgu kesayangan ke dekat FB ke..Buat banyak dosa ja..Kalau tak puas hati, kita cakap depan2..bukan dua orang ye tetapi 3 orang..Yang lepas tu lepas la..Dok pulun buat jaja cerita kami pasai pa..Kami tak kan putus dengan cara nie la..Cara yang terbaik ialah jangan ganggu hidup orang and jangan jaga tepi kain orang..

Haa..Nasihat junior kepada seniorku..Siap bagi amaran kat aku jangan dok cerita pasai dia, tapi dia??Sebaliknya..Jangan dok buat cerita yang aku kata kat hang macam2 na..Aku tak kata pa pun..Kalau nak tengok aku jahat, hang kata la macam2..Aku tak mau la cerita panjang2 ti orang kata apa pulak..

Akhir kata ku yang tak berapa dramatis nie..Aku sebenarnya memang nak berbaik-baik dengan dia..Tapi sekejap dapat tau cerita macam nie, sekejap cerita macam nie..Mana la orang tak geram..La nie, cikgu pun dok cerita macam nie..Ai, len macam ja bunyi nie..Cikgu??Sapa cerita dekat cikgu...Kantoi dah la...Panas ja aku, tengah hari tadi..Berdesing ja telinga aku dok tahan cikgu kata macam tu..Sapa lagi yang dok cerita selain orang yang rapat dengan cikgu tu..

Oleh yang demikian, aku lepas geram kat blog aku nie because sakit hati punya pasal..!!!!!
Bye2 peepss.. :D


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Merentas Desa
  • Segmen Up Followers + Review Blog
  • Blog Aku Kena Hack
  • Segmen Tambah Kawan By Arra Ahmad
  • Jalan-jalan sana-sini
  • Segmen : Tambah Followers sampai Pening
  • Segmen : Lets Be Friends
  • Simple Giveway By Mya Vinnfier
  • Apakah Maksud Blogwalking dan Faedah Blogwalking
  • Skin Baru