Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Blog Aku Kena Hack
Ahad, 25 Mac 2012 • 7:43 PTG • 8 Comment here !

Hello peeps..Aku nak cerita blog aku memang pernah kena hack..Diorang hack sebab nak para blogger sentiasa berwaspada..Mula2 tu aku berasa marah la jugak sebab hack blog aku..Ye la blog aku bukannye ade pape pun..Nak kate ade traffic x pun..Aku dah la tak dek masa nak letak traffic2 nie..Hari jumaat baru2 nie..Aku nak cek blog aku,tetibe dye keluar cm nie..

(tak pe la.. tak dek gambar pun..Internet at umah aku nie slow sekarang nie..so, aku tak boleh la tunjuk at korang..Aku try bukak imgur loading punye la lame..Setengah jam aku tunggu..Photobucket??Lagi la tak dek respond..blank ja..)

Aku sakit hati gila tau tak..Aku tanye dia kenapa buat semua nie..Aku marah dia..Selepas itu,dia cakap,diorang hanya nak mengingati para blogger supaya sentiasa berhati-hati..Aku pun lega la kalau diorang cakap macamtu..Yang hack blog aku nie dari Malaysia jugak..Bukan aku sahaja yang kena,ramai lagi blogger yang kena macam aku..And then,bila aku dah balik dari kursus, aku cuba bukak Fan Page dia,mungkin ada perkembangan terbaru..Apabila aku bukak je, dia ade tulis link and download link uw..Selepas itu,cari la code blog kita..hehehe..Alhamdulillah..Selepas ini, aku akan sentiasa berwaspada..And letak password panjang lebar..hehehe..:)

Kalau korang nak belajar hack ke or nak belajar untuk menguatkan password and macam2 lagi tentang komputer..Korang boleh like page diorang ye..:)
Sampai di sini saje lah ye..Bye2..





PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen Tambah Kawan By Arra Ahmad
  • Jalan-jalan sana-sini
  • Segmen : Tambah Followers sampai Pening
  • Segmen : Lets Be Friends
  • Simple Giveway By Mya Vinnfier
  • Apakah Maksud Blogwalking dan Faedah Blogwalking
  • Skin Baru
  • Teringin nak tukar skin blog lagi
  • Happy Birthday Friends!
  • Segmen I Love Blogging