Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Teringin nak tukar skin blog lagi
Ahad, 4 Mac 2012 • 10:23 PG • 4 Comment here !


Hye peeps..aku rasa dah boring la dengan skin blog aku ni..Aku nak tukar lain..Tapi mengambil masa yang lama untuk edit..Dah la tahun ni aku ambik periksa..Start minggu depan aku periksa..Tapi aku macam tak boleh nak target..Sedihnya aku..Ya Allah,engkau berilah kekuatan kepadaku untuk menjalani ujian yang engkau berikan kepada ku..Aminn...

Setelah pergi ke hospital kelmarin..Alhamdulillah..Aku tengok ayah aku sihat ja..Tapi ingatan dia tak berapa nak kuat la..Hari nie,ayah aku akan menjalani operation..Harap ayah cepat sembuh...

Berbalik kepada tajuk nie,kalau aku ada masa aku akan tukar skin blog..Aku rasa korang pun boring kan???Tak pa..You just wait and see..heehehe...

Ok lah..Sampai di sini saja ye..Bye2..Quran






PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Happy Birthday Friends!
  • Segmen I Love Blogging
  • Sedih rasanya
  • Astaghfirullahhalazimm..
  • I Hope...
  • Why!!!
  • Penat Bercuti
  • Sepanjang Hari Persekolahan
  • Janji Ayahku
  • Jadual Kelas 3 Deka Sains