Afrina Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Happy Birthday Friends!
Monday, February 27, 2012 • 8:43 PM • 0 Comment here !


Hari nie..Balik sekolah tumpang motor kak Miera..hehehe..Pi sekolah tadi pakai baju MDPH..Maksud aku baju PJ sekolah..heehe..Ye la baju 2 macam baju MDPH ja..kuikui..Tajuk tak berape menarik manakala entry pun x berape nak menarik..Oleh sebab tak berapa menarik,aku paksa korang baca entry nie sampai habis..
Walaupun aku tak suka dengan enty nie..hehehe..

Firstly,entry nie aku tujukan kepada my BFF yang kini berada jauh daripada pandanganku..Acehh ayat..Memang tak nak kalah lah..Ok,ayatnya bermula macam nie..


Sahabatku yang ku kasihi..Esok merupakan hari lahirmu yang ke 15..Esok lusa hari lahir aku pulak..Aku harap hang dapat buat yang terbaik dalam PMR 2012 nie ye..Harap Allah panjangkan umur and murahkan rezeki ye...hehehe..Wish you luck in exam..And don't forget me because i always remember you..


HAPPY BIRTHDAY FRIEND!!!!


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !


    Followers




    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen I Love Blogging
  • Sedih rasanya
  • Astaghfirullahhalazimm..
  • I Hope...
  • Why!!!
  • Penat Bercuti
  • Sepanjang Hari Persekolahan
  • Janji Ayahku
  • Jadual Kelas 3 Deka Sains
  • Persiapan Untuk Ke Sekolah