Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
I Hope...
Selasa, 7 Februari 2012 • 6:43 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..1st, aku nak cakap kat korang hati aku berbunga-bunga sekarang nie..Mungkin untuk selama-lamanya..Ye la kan..Aku dah lama dah tak update blog nie..Rasa sunyi kan??hehehe..
Aku nak cakap yang 'I hope,u always by my side'..


Sweet tak??hahaha..U always by my side la sayang..Don't worry i will wait for u..Jangan nakal-nakal ye sayang..Walaupun kita kena merentasi pelbagai halangan..Cinta i dekat u tetap high..
Wahh..Macam dalam drama la..hehehe..Study hard ye sayang..Good luck for u're exam this year..

"Jika rindu itu berbunga cinta,air mata itu pula adalah embunnya.
Ku cari, cinta yang tak pernah melukai.. Cinta yang tak pernah memungkiri kata hati..
Salahkah aku jika cemburu, salahkah aku kerana merajuk, salahkah aku kerana marah? Semua
perasaan itu bukan aku yang pinta tetapi kerana aku mencintai mu.."

"Jika cinta itu bukan milik kita, aku relakan engkau pergi..Namun, jika engkau sememangnya sudah ditakdirkan untukku, jangan biarkan aku ditinggal sepi."

#hope we will be eternally forever#




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Why!!!
  • Penat Bercuti
  • Sepanjang Hari Persekolahan
  • Janji Ayahku
  • Jadual Kelas 3 Deka Sains
  • Persiapan Untuk Ke Sekolah
  • Internet Slow
  • Segmen Blogwalking And Follow By Tintan
  • Segmen Up Follower Dengan Sepantas Kilat
  • Kamera Lomo