Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Persiapan Untuk Ke Sekolah
Selasa, 3 Januari 2012 • 8:27 PTG • 0 Comment here !
 

Hye peeps..huhu..Esok hari pertama sekolah aku..Aku dah beli barang2 sekolah nie lebih kurang 3 minggu lepas..Lama kan??ok..Korang mesti tengah buat persiapan untuk ke sekolah esok..Ye la, macam iron baju,masukkan buku dalam beg,kemas kotak pensel korang,kiwi kasut..Kiwi kasut??Aku sorang je kot yang buat time malam2 nie..hehe..Ohh..Lupa pulak eden nak tanyo eko sumo..korang dah makan??Dah??Alaa..Aku je  yang tak makan lagi..Dok sibuk sangat buat semua persiapan sekolah..Tu la..Awal2 tak buat..Ok, never mind..Janji aku tak kacau korang kan??Hehe..Asalkan aku bahagia and aman sudah lah..

OK..Selepas siap buat persiapan sekolah,of coz la aku nak pergi makan..Oleh sebab aku nak update something at blog aku nie, aku sanggup ikat perut aku untuk menaip entry yang bosan nihh..
Bosan ke??Teruskan membaca ye all my readers..

Esok pagi bangun awal..Siap mandi, sarapan sume..Aku bertolak la pergi sekolah..Tak kan nak on TV pulak kan..Selepas itu aku akan ceritakan pengalaman aku sepanjang cuti 1 bulan suku nihh at my BFF..And then, sume pelajar termasuk aku....Kene turun beratur at dataran kejat yang mana kami selalu berhimpun..Dalam kate lain PERHIMPUNAN..Oh my..Aku kene jaga barisan..NO!!!!..
Tapi tak pe..Aku nak tanam azam baru siyott..Iaitu study smart NOT study hard..Walaupun kene study smart tapi, aku tetap nak study hard..Sebab aku tak nak jadi macam tahun 6 dulu..hehe..Kalau aku ada masa..Aku akan turn on my Levo and menaip sedikit sebanyak untuk berkongsi entry dengan korang..

OK peeps..Aku nak log out..and then aku nak pergi makan..heheh..
Lapar dokk.. :)
Korang di sana jangan lupa aku sudah lah..Jasa korang amat ku hargai..Cewahh..
Ayat macam nak berpisah la pulak..Kuikuikui..
Say peeeaaccceeeee!!!!!


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Internet Slow
  • Segmen Blogwalking And Follow By Tintan
  • Segmen Up Follower Dengan Sepantas Kilat
  • Kamera Lomo
  • Edit...
  • End Year Mega Giveway 2011
  • Uish...
  • Tips Memelihara Cinta Sejati
  • Edit Sebentar
  • K-pop