Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
K-pop
Ahad, 18 Disember 2011 • 11:44 PG • 0 Comment here !
 
 
Hello readers..Pada hujung minggu nie korang buat apa kat rumah??Korang ada rancang
nak pergi makan angin kat mana-mana ke??
Aku??Aku still dok dekat rumah sambil menatap Levo aku ni haa..
Kadang-kadang tu tengok cerita korea..Pehh..Memang awesome la..
Sebab apa ek??Sebab cerita dia comedy and romance..Fuhh..
Tajuk cerita dia ialah Flower Boy Ramyun Shop..
Kepada peminat korea..Kalau korang nak tengok..
Sila klik SINI..hehe.. :)

Selamat Menonton !!

Cerita nie memang best..Tapi cerita nie dia still outgoing la..
Aku pelik dan hairan la, kenape cerita nie ranking dia 67?
Best pe..Memang best..Senang cakap best gile ar..
Peminat korea..Teruskan menonton and jangan lupa pertahankan K-pop..
hahaha..

Aku nak promosi lagi cerita korea nie..Kepada sesiapa yang belum tengok lagi cerita
Mackerel Run..Sila klik SINI untuk tonton ye..
Cerita nie dah habis ditayangkan at ONE HD..
So.sesiapa yang dah tertinggal 1 episod ke berape ke..Korang
boleh tengok jugak if korang nak tengok..



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Don't Say Anything
  • Kenduri Cousin
  • Contest Why-why
  • Followers Aku dah Muncul
  • Contest ' I'm Proud To Be A Blogger '
  • Diari cintaku | Eina Afrina
  • Jumlah Followers Aku Hilang !
  • Jom Tambah Followers
  • Malam buta
  • Giveaway by Triple F