Afrina Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Contest Why-why
Friday, December 9, 2011 • 2:03 PM • 2 Comment here !

piZap.com free online photo editor, fun photo effects

Korang nak join??Kalau nak join klik SINI k?

Pengalaman yang jadik macam gini baru je berlaku semalam..Menangis sekejap Afrina
apabila melihat followers Afrina dari 149 turun ke 17..Afrina dah buat macam-macam
dah..Cek setting, pergi design, still tak jadik pape..Afrina bukak homepage..And reload banyak kali..
Tapiiiii...Still tak mengubah pape..Selepas itu,Afrina fedap..Bila fikir balik,
kita tak boleh fedap perkara yang macam gini..Mesti mempertahankan blog kita..YE ! 
Blog kita,kita punya..Afrina pergi la tanya Kak Lyssa
yang merupakan pakar dalam hal tutorial nie..So, dia cakap dia pun tak tahu
nak buat macam.mane..Dia kata, pihak blog ada buat maintainence, itu pasal la blog kita
jadi macam tuhh..Kalau korang nak tahu cara penyelesaian masalah nie..
Korang klik SINI k?

Entry nielah Afrina rujuk and memberi semangat untuk terus berblogging..
Selamat Mencuba !

Tag :

Sesiapa yang telah baca entry nie anda telah ditag..
Siapa??
Kamula yang tengah baca entry nihh..





PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !


    Followers




    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Followers Aku dah Muncul
  • Contest ' I'm Proud To Be A Blogger '
  • Diari cintaku | Eina Afrina
  • Jumlah Followers Aku Hilang !
  • Jom Tambah Followers
  • Malam buta
  • Giveaway by Triple F
  • Contest Awsome Blog Design !
  • Contest and GA
  • Contest Blog Superawsome By Sha