Afrina Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Diari cintaku | Eina Afrina
Thursday, December 8, 2011 • 11:23 PM • 0 Comment here !

Aku sengaja taip buku Afrina dekat Mr. Google..Tup tup..
Aku jumpa sesuatu yang interesting bagi aku untuk berkongsi ngan korang..
Diari Cintaku merupakan buku yang ditulis oleh Eina Afrina..Bukan aku tau..


Aku baca sinopsis buku tu macam syok je..Ohh..Alangkah bagusnya aku dapat
beli buku tu..Buku tu baru je tahun nie diterbitkan..Tak silap aku bulan Ogos 2011..
Harganya??Mahal ke? Eh..Tak de la..Tak mahal lahh..Just RM 19.90 je..
Buku ni terbitan Buku Prima and mempunyai 464 halaman..Nak tahu sinopsis dia??Meh sini aku nak bagitahu..

Bukan keinginan Maizatul menerima Shahril, tapi itulah bukti pengorbanan seorang anak. Perkahwinan tanpa rela itu membebaskannya dari cengkaman ibu tiri yang kejam. Maizatul pasrah menyerahkan takdirnya pada Shahril biarpun lelaki itu tidak pernah mencintainya. Pun begitu, tiada permusuhan, tiada juga rasa benci membelenggu perkahwinan mereka. Mereka lebih selesa menjalani hidup sebagai teman tapi mesra. Memang kecoh bila suami isteri itu menjadi housemate dan berpura-pura bahagia di hadapan keluarga masing-masing. Bagi Shahril, terlalu sukar meluah cinta di saat jiwa begitu egoistik. Dan Maizatul semakin jauh, jauh dan jauh menanti ungkapan cinta yang tak pasti.

Korang dah tahu sinopsis dia kan? So, tunggu apa lagi..Jom kita ramai2,
beli and baca buku tuhh..Selamat membaca ! :)


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !


    Followers




    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Jumlah Followers Aku Hilang !
  • Jom Tambah Followers
  • Malam buta
  • Giveaway by Triple F
  • Contest Awsome Blog Design !
  • Contest and GA
  • Contest Blog Superawsome By Sha
  • Jiwang !
  • Kisah Nabi Luth A.S dan Kaumnya..
  • Kasih Allah Pada Wanita