Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Jiwang !
Selasa, 6 Disember 2011 • 1:08 PG • 0 Comment here !

Malam-malam buta nie aku nak jiwang jap..Jangan cakap aku gila dah la ye,..
coz aku tengah boring nie..Kalau korang nak ayat jiwang aku nie boleh je..Korang boleh copy and paste
sebijik-sebijik macam ape yang aku post kat bawak ni, dalam handphone korang
and then korang sent la kat bf/gf korang..huhu..(macam ayat jiwang aku
tu mantap sangat)..Abaikan..

Ayat jiwangnya seperti ini:



Aku mencintaimu setulus hatiku,
Kehadiranmu dalam hidupku menberi seribu kebahagiaan,
Hargailah diriku ini,
Seandainya takdir ilahi memisahkan kita,
Ingat!
Aku tak akan pernah melupakanmu,
Namamu tetap dihatiku,
Walaupun dirimu milik insan lain,
Kerana cintaku untukmu sampai akhir nyawaku..



Jiwang tak..Jiwang tak??Jiwang kan??Huhu...
Aku tengah angau sekarang nie sebab terpengaruh
dengan novel yang aku baca..huahua..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Kisah Nabi Luth A.S dan Kaumnya..
  • Kasih Allah Pada Wanita
  • Giveaway by Aida Shafiena dan Fasihah Latif
  • Tarikh Tutup Contest Blog Paling Ohseemmm Di Perce...
  • Contest Blog Paling Comel by Nabilamars
  • Tagged!
  • Segmen Aku dan Zodiak
  • Segmen | Santai Blogger 3
  • Segmen | Genk Cari Blogger
  • Blogwalking!!