Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Malam buta
Khamis, 8 Disember 2011 • 12:47 PG • 0 Comment here !

Hyep..Sekarang pukul 12.36 am..Ape yang aku update malam2 buta nie??Nie ada cerita
terkini ke??Kenapa tak update esok je??
Uishh..Lupe ke??Sekarang kan dah 8 hari bulan..Ok,bagus ke update
malam2 buta macam gini?Aku sendiri pun tak tahu..
Aku boring sangat sampai kepala aku sakit sebab rindu dekat blog
aku yang tersayang ni..

Malam2 macam nie, orang tidur yang aku nie?Dan lagi update blog sambil terjah
blog orang..Haha..Memang tak dek kerja la aku nie..Alahh..Biasala tuhh, cuti sekolah kan?
Lepas geram je la kat blog nie,tunggu ape lagi..Tahun depan dah tak boleh dah because nak tumpukan
perhatian terhadap pelajaran..Bagi pengunjung yang sama umur ngan aku, aku harap
korang jangan nak relax2 lagi..Tahun depan memang time pecut je..
Ingat tuhh!!

By the way..Aku nak tidur dulu lahh..Cukup la setakat ini je ye..
Bye2..See you tomorrow..And don't forget to leave your comment after reading,,
huuhu.. :)


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Giveaway by Triple F
  • Contest Awsome Blog Design !
  • Contest and GA
  • Contest Blog Superawsome By Sha
  • Jiwang !
  • Kisah Nabi Luth A.S dan Kaumnya..
  • Kasih Allah Pada Wanita
  • Giveaway by Aida Shafiena dan Fasihah Latif
  • Tarikh Tutup Contest Blog Paling Ohseemmm Di Perce...
  • Contest Blog Paling Comel by Nabilamars