Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Contest and GA
Selasa, 6 Disember 2011 • 11:31 PTG • 0 Comment here !

Malam yang sepi ini tak sepi sangat..Aku tengah baca GA orang buat..Semua GA and contest yang aku baca,
hadiahnya memang SUPERB la!! Pehh..Kalau beli mahal dokk..Tapi aku abaikan je la..Malas jugak 
aku nak join..Boring betul malam nie..Apesal aku boring sangat ah??Kalau tidak, tak la boring 
macam nie..Huhh..tensyen kowt..

Malam nie aku tak dak cerita menarik nak kongsi dengan korang because aku sudah
kehabisan idea..Kalau idea aku ada balik, insyaallah aku akan terus menaip di blog aku nie..
Malam nie rasa macam nak tidur awal la..Selalunya cuti-cuti ni aku tidur 
pukul 2 pagi..Ish3..Betuah punya anak dara..(ada aku kesah)..huhhu

Balik cerita tadi..Diorang yang membuat contest or GA, memang blogger 
yang handal lah..Sambil-sambil tuhh..Boleh pulak 
ada sponsor yang murah hati nak bagi free je hadiah dekat pemenang..Kalau hadiah
murah tak pe la jugak..Nie?? Dress la, handbag la, kasut la, shawl empat lima helai..Tu pun ada jugak sponsor yang bagi 10 helai shawl..Tu dia aihh..
Memang blogger and sponsor ini berhati mulia la..Mereka sanggup buat contest or GA untuk 
followers yang tersayang diorang..

Bila lagi aku nak buat contest or GA??
Hukhukhuk..Terbatuk lak eden nie..Aku baru je masuk dalam dunia blogger nie..
Baru 6 bulan aku jadi blogger..Haihh..Bila la aku nak buat ye??
Kalau aku buat contest or GA, agak-agak ada tak sponsor??
Huhu..Tepuk dada tanya selera,tepuk dahi korang fikirlah sendiri termasuk aku sekali..hhuhu

Banyak betul bebelan aku malam nie..Mood aku tengah K.O nie..
Walau pe pun,

SELAMAT MEMBACA AND ENJOY YOURSELVES..




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Contest Blog Superawsome By Sha
  • Jiwang !
  • Kisah Nabi Luth A.S dan Kaumnya..
  • Kasih Allah Pada Wanita
  • Giveaway by Aida Shafiena dan Fasihah Latif
  • Tarikh Tutup Contest Blog Paling Ohseemmm Di Perce...
  • Contest Blog Paling Comel by Nabilamars
  • Tagged!
  • Segmen Aku dan Zodiak
  • Segmen | Santai Blogger 3