Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Contest Blog Superawsome By Sha
Selasa, 6 Disember 2011 • 10:46 PG • 0 Comment here !



Sebab ape aku join contest nie?
Firstly, aku nak cakap sebab aku nak cuba nasib blog aku nie..
Then, sebab aku tertarik dengan hadiahnya..Sebelum nie aku tak pernah
lagi la join contest yang hadiahnya begitu AWSOME!..Wahh semangatnya..Macam
yakin aku dapat je..Abaikan..Jangan lupa, aku join contest nie sebab
dia punya banner menarik perhatian aku walaupun dia agak simple..

Syarat-syaratnya:

  • Wajib follow blog Freaking Twins.
  • inbox Sha. Hantar korang punya entry yang korang dah buat dekat fb.
  • Warganegara Malaysia.
  • Tidak kira jantina, tapi hanya lelaki dan perempuan.
  • Letak tajuk contest : CONTEST BLOG SUPERAWSOME BY SHA.
  • Buat simple entry about this contest and letak banner kat atas tu. Pastikan banner tu dilinkkan ke Blog Freaking Twins.
  • Tag sekurang-kurangnya 2 orang blogger dan pastikan dia tahu :)
  • Contest akan terbatal sekiranya kurang daripada 15 penyertaan.
Nak mengetahui hadiahnya??
Klik SINI la..

Cara Pemilihan Pemenang :

  • Blog yang cantik dan tidak lambat loading.
  • Blog yang tak ada banyak widget-widget yang mengarut dan susunan widget yang kemas.
  • Entry di blog mestilah menarik.
  • Header yang awsome.
  • Blog yang kreatif design.


Mangsa tag aku ialah orang yang selalu kena tag dengan aku..Of coz
blog diorang awsome sebab tu la aku tag diorang..huhu :)
Mangsanya ialah :


CEPAT-CEPAT..JANGAN TERLAMBAT !!


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Jiwang !
  • Kisah Nabi Luth A.S dan Kaumnya..
  • Kasih Allah Pada Wanita
  • Giveaway by Aida Shafiena dan Fasihah Latif
  • Tarikh Tutup Contest Blog Paling Ohseemmm Di Perce...
  • Contest Blog Paling Comel by Nabilamars
  • Tagged!
  • Segmen Aku dan Zodiak
  • Segmen | Santai Blogger 3
  • Segmen | Genk Cari Blogger