Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Jumlah Followers Aku Hilang !
Khamis, 8 Disember 2011 • 10:56 PTG • 2 Comment here !

Hai..Selamat malam korang.. Aku tak tahula sebab ape followers aku dekat 
homepage jumlah lain, dekat dashboard lain..Hmm..Sedih2..
Aku try tanya Kak Lyssa..Kak Lyssa cakap pihak blog ada buat maintainence..
And new blogger macam aku nie selalu jadi macam nie.Dia pun ada jugak jadi macam aku nih..

Sesiapa yang jadi macam aku sekarang, harap jangan nangis2 ye..Bersabarlah..Tadi,
aku pun nangis kejap..Lepas Kak Lyssa cakap macam tu, air mata aku terus
je berhenti..Ye la..Mane taknye..Kita penat2 je meningkatkan followers kita, tup2 jadi macam gini..
Ape lagi..Menangis tak tentu hala la..

Kalau korang jadi macam aku..Korang klik SINI
untuk mengatasi masalh korang yea..
Korang jangan lupa,baca entry tu sampai habis and ikut tuto dia elok2..
huhu :)


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Jom Tambah Followers
  • Malam buta
  • Giveaway by Triple F
  • Contest Awsome Blog Design !
  • Contest and GA
  • Contest Blog Superawsome By Sha
  • Jiwang !
  • Kisah Nabi Luth A.S dan Kaumnya..
  • Kasih Allah Pada Wanita
  • Giveaway by Aida Shafiena dan Fasihah Latif