Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Followers Aku dah Muncul
Jumaat, 9 Disember 2011 • 1:32 PTG • 0 Comment here !

Hai korang..Aku rasa seronok sangat because followers aku dah muncul..Dekat dashboard
jumlah followers dah sama dengan homepage..Alhamdulillahh..
Esok aku tak tak tahu la sama ada aku update blog atau tak..Because aku pergi KL..
Entah dan entah tidak, aku pun tak tahu..Aku pergi sana because cousin aku
kahwin..Semoga dia dicucuri rahmat and hidup bahagia hingga ke anak cucu..Aminn

Ehh..Kenapa sampai ke KL nie?Dah-dah..Berbalik kepada cerita kita tadi..
Aku bersyukur sangat-sangat sebab jumlah followers dah muncul balik..Ada orang cakap,
jumlah followers dia still sama tapi gambar hilang..Aku bertanya hal nie kepada yang 
pakar, dia cakap pihak blog ada buat maintainence..huhu..
Pagi-pagi nie, bila aku bukak je blog aku nihh, dia dah jadi normal..
Seronoknya..So,ape lagi..Jom kita ramai-ramai tingkatkan
followers masing-masing..

Bye-bye..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Contest ' I'm Proud To Be A Blogger '
  • Diari cintaku | Eina Afrina
  • Jumlah Followers Aku Hilang !
  • Jom Tambah Followers
  • Malam buta
  • Giveaway by Triple F
  • Contest Awsome Blog Design !
  • Contest and GA
  • Contest Blog Superawsome By Sha
  • Jiwang !