Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Kenduri Cousin
Isnin, 12 Disember 2011 • 9:21 PTG • 0 Comment here !

Hai..Aku busy sikit sekarang nie because aku pergi kenduri my cousin at Kajang..Sekarang aku sudah sampai rumah aku and syok nak cek shoutbox aku..Tapi macam biasa je lah..Ada orang blogwalking..Ok..Aku cerita sikit apa yang terjadi kat aku di Kajang..

Aku and my cousin sorang , Nazifa Bizkiz nie sudah jadi P.A 
Dila Celaru..
Sambil-sambil tu lepak ngan Zizie Gucci. Aku bertambah pelik and 
hairan apabila Cik Eka AF9,
menyuruh aku membuat satu lagi blog iaitu Blog Bilik Air ..Ape kena mengenanya yek??
Ape2 pown aku layan je..huhu..Kat sana memang tak dak idea gile..Because 
suasannya memang bising..
Idea aku lari punya la laju..Kalau idea aku berjalan, aku boleh lagi kejar idea tu and 
boleh aku tangkap masuk dalam kepala otak aku nie..
Waktu kami semua rancak bersembang..Tup-tup,laptop Eka yang aku guna terpadam.. 
Sebab ape yew..Sebab ada budak dia boleh tutup suis laptop..macam ape lagi..Aku nie 
bersabar je la..Nak buat macam mane lagi..

Aku nak tanya korang nie..Korang percaya ke Eka AF9 tu cousin aku??
Korang tak percaya kan? Kalau korang tak percaya nanti aku 
upload gambar dalam blog aku nihh..Insyaallah..
Aku tak sempat la nak tranfer gambar from camera to laptop because aku
penat sangat2 nihh..Aku log in blog pun sebab aku rindu sangat dengan 
blog aku nihh..Walaupun blog aku nie tak comel..hukhuk..

Ada banyak lagi cerita..Tapi..Tak nak la panjang-panjang nanti korang bosan pulak kan..Hukhuk..
Sampai di sini saje ye korang..



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Contest Why-why
  • Followers Aku dah Muncul
  • Contest ' I'm Proud To Be A Blogger '
  • Diari cintaku | Eina Afrina
  • Jumlah Followers Aku Hilang !
  • Jom Tambah Followers
  • Malam buta
  • Giveaway by Triple F
  • Contest Awsome Blog Design !
  • Contest and GA