Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Janji Ayahku
Sabtu, 7 Januari 2012 • 10:21 PTG • 2 Comment here !

Hai peeps..Aku ada story nak story dengan korang sume..Hehe..Korang nak tahu tak,ayah aku janji dengan aku,if dapat 8A,ayah aku nak belikan Galaxy tab or ipad..Woww..Aku memang teringin sangat2..Ye la, kalau laptop tak boleh sangat nak usung sana sini..Kalau galaxy tab or ipad??Boleh kan..Hehe..Kalau diberi pilihan..Aku akan pilih galaxy tab 10.1 because nipis and lebih ringan daripada ipad 2..
Aku dapat tahu galaxy tab 10.1 nie because aku selongkar Mr Google semalam..Tak habis-habis cari info tentang galaxy tab 10.1 and ipad 2..Memang letih jugak la mata nie..Nasib baik la mata aku tak juling..Kalau tak..Mesti ramai tak nak kawan dengan aku..kuikui..

Selepas itu kan, ibu kata, if periksa dapat elok,ayah nak bagi h/p sony dia yang touch and slide tu..Entah la model ape..Aku pun tak pasti sebab aku tak berani pegang h/p dia..hehehe..Ok..To all my friends yang menduduki PMR tahun nie..Aku doakan kita dapat 8A..Kalau kita sudah berserah kepada Allah,so kita kena lah berusaha untuk mencapai matlamat kita..Kata orang,usaha tangga kejayaan..Ingat!! Ilmu yang kita pelajari tidak pernah habis..
Study smart NOT study hard..

If orang lain boleh dapat 8A,kenapa kita tidak??Ayat inilah yang selalu membakar semangat aku..
Say peeaacccceee!!!!!!



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Jadual Kelas 3 Deka Sains
  • Persiapan Untuk Ke Sekolah
  • Internet Slow
  • Segmen Blogwalking And Follow By Tintan
  • Segmen Up Follower Dengan Sepantas Kilat
  • Kamera Lomo
  • Edit...
  • End Year Mega Giveway 2011
  • Uish...
  • Tips Memelihara Cinta Sejati