Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Penat Bercuti
Selasa, 24 Januari 2012 • 7:16 PTG • 2 Comment here !

Hello peeps..Dah 1 minggu setengah dah aku tak update blog..Nak update tapi tak sempat because balik kampung awal sangat..Kalau tak,setiap hari ahad or sabtu aku akan update blog..Aku kan always update blog in weekly..

Sebenarnya,boleh dikatekan best jugak la balik kampung sebab nak jumpa sepupu kesayangan aku tuhh..Ye la..Kami kan dah lama tak jumpa so, bila kami jumpa, sama2 la jadi gila2..huhuhu..Yang kurang bestnya,dekat kampung tuhh miskin sangat..Bukan nak kata pa,ya la kan..Tak kan tok aku nak main FB or UPDATE BLOG kot..So,dia tak letak la line internet kat rumah dia..Lagi pun dia dok dengan mak lang aku,.esok2 mak lang aku tuhh nak kahwin pulak..Haishh..Dah jumpa jodoh dah..Alhamdulillahh..So,tinggallah tok aku sorang2 kat rumah..Kesian gila..Tapi tak pa, ada anak2 dia yang dok berdekatan boleh melawat dia hari2..

Aku nie sebenarnya ada banyak perkara nak cerita, tapi tak kesampaian nak cerita..Sebab apa??Sebab aku penat sangat bercuti kat kampung yang tak buat apa2..Huahuahua..Aku balik kampung dok saja ja..Tak buat pape pun..Merely buat kerja sekolah aku ja..Sambil tu aku tengok cerita korea..Akhirnya habis jugak cerita My Princess..Huhuhu..Sweet btul last sekali..

Aku teringin sangat nak buat segmen..Ye la kan..Ramai orang nak menambahkan followers dengan menyertai segmen2..Kalau ada duit sikit buat contest or GA..Bestnya..Tapi nak masuk punb dah tak boleh dah.Because sekarang nie, aku sudah naik pangkat..Aku digelar sebagai BUSY KID..huahuaha
KID tu yang tak boleh belah sangat tuhh..tak pa la aku tukar sikit..BUSY ADOLESCENT..huhuhu..Ok la sikit daripada tadi kan..

Ok la..Setakat sini saja..Aku nak berehat sebentar..Sambil BW blog orang..
Say peeeaaccceeee!!!




PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Sepanjang Hari Persekolahan
  • Janji Ayahku
  • Jadual Kelas 3 Deka Sains
  • Persiapan Untuk Ke Sekolah
  • Internet Slow
  • Segmen Blogwalking And Follow By Tintan
  • Segmen Up Follower Dengan Sepantas Kilat
  • Kamera Lomo
  • Edit...
  • End Year Mega Giveway 2011