Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Sepanjang Hari Persekolahan
Ahad, 15 Januari 2012 • 7:54 PG • 0 Comment here !

Hello peeps..Seminggu aku tak update entry kat blog aku nihh..Biaselah orang tengah sibuk study untuk persediaan PMR nie..Sorry ye..Oh yea..Sepanjang hari persekolahan tu,aku berasa seronok because dapat jumpe kawan2 yang familiar dengan aku..Itu yang membuatkan aku happy gile2..

Aku sebenarnya ade banyak benda nak cerita dengan korang semua..Ok,aku cerita satu per satu..
Firstly, aku tak pasti same ade aku yang tak paham ape yang ustaz yang mengajar aku Agama ke atau dia yang tak boleh nak buat aku paham..Tapi ramai la geng aku ckap diorang pun tak paham..Ye,memangla kita boleh study at rumah tapi, sebelum nie ustaz aku yang form 2 tu boleh pulak buat aku paham ape yang dia ajar..Aduhh..Aku takut aku tak boleh skor macam dulu..Aku nak ustaz yang form 2 ajar aku...Pleeaasseee la cikgu..Bagila kami ustaz tu balik,...hmmm,..

Itu cerita first..Second pulak,.Aku tak anggap dia musuh tapi nak dekat2 musuh la..Aku ingatkan perangai dia K.O tapi hakikatnya tidak..Aku rasa,aku boleh berbaik dengan dia..Aku harap kitorang boleh bekerjasama untuk menjalankan tugas sebagai seorang pengawas yang berwibawa..Acehhh..Ayat aku memang tak nak kalah siyott..Mula2,boleh la bermasam muka..Minggu lepas,boleh pulak kami senyum face 2 face..Aku senyum sebab senyum itu sedekah..Tak kan aku nak bermasam muka setiap kali aku tengak wajah dia kot..Dah la dia senior aku..Walaupun aku tak ucap depan dia,aku ucap dalam entry nie pun jadilah..Asalkan aku ucap..Aku nak ucapkan tahniah kepada dia kerana telah dipilih sebagai pengawas sekolah and got 3A's in PMR..Hope you always success in your life..Aminn...

Thirdly, aku tak dapat nak meluahkan perasaan aku sepenuhnya dekat BFF aku sebab ada yang aku private..Only one can I trust and telah membuatkan aku insaf..Dulu perangai dia memang lain..Tapi sekarang lain..Ade perangai dia yang aku tak suka..Tapi kebanyakkannya aku suka..Sebab dia tak kan bocorkan rahsia orang..:D Itu yang aku suka sangat nak kawan dengan dia..

Start hari esok and seterusnya..Kami,maksud aku semua pelajar wajib mengambil bahagian dalam program Satu Murid Satu Sukan..Bayangkanlah..Dari awal tahun sampailah akhir tahun..Aku harap, aku dapat membahagikan masa aku dengan teraturlah..Lagipun,aku dah buat jadual harian..And aku mengikut jadual tersebut..Huhuuhu...

OK la peeps..Sampai di sini je la..Aku ada kerja nak buat..Bubye!!!
Say peeeaaaccceeeee!!!!!!!!!!!!!


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Janji Ayahku
  • Jadual Kelas 3 Deka Sains
  • Persiapan Untuk Ke Sekolah
  • Internet Slow
  • Segmen Blogwalking And Follow By Tintan
  • Segmen Up Follower Dengan Sepantas Kilat
  • Kamera Lomo
  • Edit...
  • End Year Mega Giveway 2011
  • Uish...