Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Astaghfirullahhalazimm..
Sabtu, 11 Februari 2012 • 3:21 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Aku ada nak cerita katk korang samething nie..Bagi aku important la kan..Tu sebab la aku nak berkongsi cerita nie dengan korang..

Apa la nasib aku sekarang nie..Aku pun tak tau..Mula2 baik ja..Tapi baik2 dia pun,dia ada mengata aku kat belakang..Kenape perlu cakap belakang2,sedangkan waktu tu aku duduk berdekatan dengan dia..agghhh...Bengangnya aku..Pas tu,dia pi tulis kat wall yang aku nie jaja cerita dia..Sorry la sikit..Hang dah kutuk aku macam2 pastu hang nak tuduh aku pulak?????!!

Lantak la..Aku malas nak gadoh..hang nak kata, kata ja lah..janji aku tak kacau hidup hang and aku masih ada maruah.. Kalau lah satu sekolah tau yang dia dok buat cerita yang bukan2 or salah anggap pasal aku..Sorry to say..Aku tak akan maafkan dia..La ni baik tak payah dok buat cerita bukan2 pasal aku..
Hmm.. Kalau lah orang tu tak suka dekat kita,janganlah paksa dia suka kat kita..Cinta nie boleh beli ke?
Cinta nie boleh dipaksa ke??Kalau kahwin paksa boleh la jugak..Sebab keluarga paksa ke,or whatever macam cerita vanilla chocolate..

Kalau aku jadi dia..Aku rasa malu tau tak..Haihh..Aku malasla nak cakap banyak..Buat sakit hati je..
Sampai sini je lah..
Bubye..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • I Hope...
  • Why!!!
  • Penat Bercuti
  • Sepanjang Hari Persekolahan
  • Janji Ayahku
  • Jadual Kelas 3 Deka Sains
  • Persiapan Untuk Ke Sekolah
  • Internet Slow
  • Segmen Blogwalking And Follow By Tintan
  • Segmen Up Follower Dengan Sepantas Kilat