Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
I Love Chocolate
Selasa, 25 Oktober 2011 • 2:13 PTG • 0 Comment here !

Huhuhu..Aku memang suka gila dengan chcolate ni..hehehe..sebab dia sungguh enak..huhu..Dari Aku umur 3 tahun lagi,aku memang obses gila dengan chocolate nie terutamanya chocolate bar(Van Houten)..
Ni serba sedikit gambar yang diperbuat daripada chocolate..Kalau kkorang tengok confirm meleleh air liur punya la..huhuu..

 hmmm....yummy..Perut aku dah teringin nak makan muffin chocolate dah..

Sedapnye chocolate at atas nie..humm..Kan bagus kalau ada orang bagi chocolate free macam chocolate dalam gambar nie..
 







huhuuh..Yummy..Rasa macam nak bukak kedai chocolate pulak..Boleh la aku makan chocolate hari2..Tapi tak boleh sangat because nanti badan boleh jadi gemuk..huhu.kalau tak boleh tahan jugak selalu la excercise..huhuhuhu...Yummy..You are the best chocolate..hehehe

Label:



PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Ketahui Jantina Laptop Anda
  • SmS Ina Yang Mencemaskan
  • Kacang Hijau Masuk Telinga
  • Kisah Seram Selepas kematian abang Minggu Lepas
  • Pilih nama untuk Anak-anak
  • Anak Tertelan Duit Syiling
  • Kawan Ke???
  • Lirik Lagu Jangan Kau Pergi
  • HUhhh!!!
  • Bestnye..