Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Cuti Nie
Sabtu, 2 Jun 2012 • 5:53 PTG • 1 Comment here !

Hello peeps..Lama betul aku tak update blog an..Ade orang tanye, kenape lame tak update..Aku balik 
kampung, itu pasal aku tak update blog..Lagipun sekarang nie dah tak dek mase nak update..Well. you  know
me..I'm PMR candidate this year..And I must be study..

Ok, nak cerita pasal balik kampung nie..kalau tak nak baca, korang kena baca jugak..hehehe..
LAme gila tak jumpa cousin aku..Huhhh..Lame jugak la aku tak jumpa dia..huhuuh..
Bila dah sampai kat rumah tok aku, ape lagi..Kami rancak bersembang la..Tengok cerita korea..Tajuk dia Wild Romance..Syok jugak cerita tu..Lee Dong Wook berlakon..Heroin dia tak tau la pulak..Tapi dia pernah berlakon dalam cerita Playfull Kiss..hmmm..Tapi 2 hari je aku balik..Tak puas nak borak selame 2 hari..hmmm..

Aku nak jadi cewi sekejap nahh..Ayah aku bagi henset dia kat aku..aku memang lame gila teringin henset tuhh cuma malu nak bagitahu dekat dia je..Dia bagi henset Sony Ericsson Xperia X10 mini pro..Ye la kan..Tak la sehebat henset galaxy korang tuhh..huhhh...jelez I.. Aku gila happy walaupun secondhand..Maksud aku ayah aku dah guna la..Tapi dia beli yang ori..hohoho..

Abaikan pasal henset tuhh..Tadi, aku pergi la kenduri dekat Kuala Kangsar..Uhh..Ade sorang mamat nihh..Gila selambe badak dia tegur aku..emm..malu gila time tuhh..Dia cakap nak kenal boleh? Aku macam biase la senyum2 kambing kat dia sambil geleng..Ye la, orang duk tengok..hehehe..Emm..Tapi dia handsome la jugak..Rase menyesal je tak bagi nama FB kat dia..huahuahua..Yela..kalau nak bagi number fon tak boleh..Kot la dia tuh play boy..Maaf cakap la..Time aku makan kan, dia tengok aku..Aku memang tak suka bile time aku makan, ade orang tengok aku..Sebab ape,??Sebab aku nak mood nak menikmati makanan tu dah hilang sebab? Sebab nak kena makan dengan sopan..Tolong lahh...huhuhu...Nasi punya la sedap, tapi aku makan tak licin pin..Huhh..Selepas tuhh, aku buat muka bengang kat dia..Dia terus tak happy muka dia..hmmm.. Rasa kesian la pulak kat dia..hehehe..Kalau aku ada bawak celak kan..Aku dah tulis dah nama Fb and then bagi dekat dia..Yela, just nak kawan je tak lebih daripada tu because I tetap setia pada yang satu..huhuhu

Ok, selepas dah makan ape sume..Nak balik dah nie..Dalam perjalanan nak balik Kroh, aku mesej la dengan kawan aku. Lebih kurang kawan baik la..Yela, hari2 dok call aku, kalau sehari tu tak call aku memang tak sah..Aku cerita pasal budak yang nak berkenalan dengan aku tu kat dia..Selepas tu, dia boleh dok buat angin apa tak tau, aku pun panas la.. Yela, api lawan dengan angin terbakar lagi ada la..Selepas tuhh putus kawan terus..Aku ingat kan dia boleh la jadi tempat lepas geram aku kan, rupa-rupanya haram..Erggghhhh...Bengang gila hari nie...Sampai rumah pukul 4.30 korang nak tau..huhuhu..Dan tengok lawak super spontan..huahuahua

Ok la..Aku dah malas nak cerita banyak2..hehehe..Ok peeps..Bye2..:D


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen Nasz : Bloglist Nasz Jun 2012
  • Update Blog No Title !
  • Segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS
  • Baik Tidur Je Kat Sekolah Walaupun Takde Asrama
  • Rindu Blog Aku
  • Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'
  • Apa Yang Berlaku Sebenarnya?
  • Blog alyzafisol.com Giveaway
  • Segmen By Cik Buaya : Follow Rakan Sambil Menang T...
  • Segmen Sabtu : Follow mengfollow Blog Seluruh Mala...