Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Apa Yang Berlaku Sebenarnya?
Selasa, 1 Mei 2012 • 9:39 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..1 May 2012 :- Aku tak sihat la you alls..Esok aku terpaksa la pergi sekolah dalam keadaan yang 
berhingus. Bila nak lawan kawad la aku nak demam pulak dah..Haisshhh.. Sabar je la dear..

You all nak tahu? Tadi aku maki hamun budak nie pasal dia punya awek. huhuu..Sebab apa aku maki sebab aku terbaca dalam FB..Seronoknya tulis pasal orangkan?? Pas tu orang like.. huhuu..Jangan nak seronok dulu la nohh. Aku tau apa yang dia akan buat kat aku dan aku tau apa yang dia akan buat kat hampa. Jangan nak kesian sangat la kat aku because aku lagi kesian kat hang.

Tutup pasal cerita kat atas.. Gedebusshhhhh (bunyi tutup pintu)..huhuu..
Perut aku lapar la..Emm..aku teringin sangat nak makan Kuew Tiaw Sup..Yummy...Nak naik motor nak pi beli, ayah pulak tak bagi naik motor..Sebab apa?? sebab aku tak dak lesen. Yela kalau aku naik motor dan tak dek lesen, ia akan memburukkan nama family aku..Sebab ayah aku sendiri bahagian trafik tapi anak dia duk naik motor tak dek lesen..kalau kawasan perumahan aku tak pe la..Boleh la meronda sampai 24 jam..Tapi boring la because tempat yang sama ja kan..

huwaaaa....(mulut aku menguap)..Sebelum aku sign out, aku nak mengucapkan Good Luck to Kedah because telah menjaringkan 2 gol pada separuh masa pertama. Tingkatkan usaha anda yea :D
Kemudiannya, aku nak layan cerita Rooftop Prince..huahuahua..Lawak gila cerita nie..Aku gelak sampai guling2..Ok, bubye you alls..:D


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Blog alyzafisol.com Giveaway
  • Segmen By Cik Buaya : Follow Rakan Sambil Menang T...
  • Segmen Sabtu : Follow mengfollow Blog Seluruh Mala...
  • Blog aku Berhabuk la..
  • Segmen | Up Follower Bulan April !
  • Segmen | Serious Follow Back
  • Penat Blogwalking
  • Cara untuk Meluruskan Rambut Tanpa Buat Teknik Reb...
  • Lepak Rumah BFF !
  • Baru Je Balik