Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Penat Blogwalking
Ahad, 22 April 2012 • 8:39 PG • 0 Comment here !


Hello there..Hari ni aku cadang nak pergi rumah kawan aku. Pergi sane coz nak bergosip-gosip sikit..hahha..Tak de la..Nak pi buat kerja sekolah yang banyak tertangguh tuhh..Sebelum aku bersiap untuk pergi ke my friend's house, aku open blog n aku terjah la mana2 blog yang cantik..Penat jugak la aku blogwalking sebab ape..??Sebab kena bukak mata luas2 nak cari diorang punya button follow..hahaha..Nasib baik la aku jumpa..Kalau tak aku akan tekan ctrl+w dah..huhuhu..

Anyway, aku tak dek la banyak idea untuk taip at entry nie, tapi in fact, aku teringin nak samsung galaxy s plus GT..pehh..panjang gile dia punya tajuk..kuikuikui..Ape kena mngenanya dengan blogwalking dengan galaxy s plus gt??Tak dek kaitan langsung derr..Aku saje mention je at entry nie.Nak bagi panjang cerita..huahuahuahau...Gambar kat atas tu gempak kan??Aku ambik dari Mr. Google la..huhu

Ok la peeps..Sampai sini je la ye..Miss u alls..Bye2..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Cara untuk Meluruskan Rambut Tanpa Buat Teknik Reb...
  • Lepak Rumah BFF !
  • Baru Je Balik
  • Segmen : Blogwalking Lagi By Arra Ahmad
  • Alamak.! Terlepas laa..
  • Segmen Nasz : Jom Blogwalking
  • Sakit Hati Punya Pasal !!
  • Merentas Desa
  • Segmen Up Followers + Review Blog
  • Blog Aku Kena Hack