Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Lepak Rumah BFF !
Isnin, 16 April 2012 • 8:47 PTG • 0 Comment here !

Hello peeps..Malam nie,aku lepak kat rumah BFF adik sir Farhan..Saja syok lepak kat rumah dia..eh..Tak dek la..Mak aku tinggal aku,pas tu lupa nak ambik aku..Huhuhu..Lagi la mengarut.. Aku tak balik rumah aku because mak aku pergi kenduri tahlil kat kampung so,tinggal aku sorang2 kat Kroh nie..huuuuu..Sedih jugak la because my fon tggl kat rumah..So, i massage guna fon kawan la..Sambil2 tu aku update blog because nak bebel panjang lebar..ye la kan, sape la nak dengar luahan hati aku selain blog nie n blogger2 yang lain..

Ok2..Kerja sekolah aku dah la bertimbun..Sekarang nie aku tak start2 lagi..Bile mase aku nak buat kalau aku dok tagguh ja..Ayah aku cakap, orang yang selalu buat kerja tak siap, tak kan berjaya..So, aku kena la dengar cakap ayah aku yang tercinta tu..Because aku tak nak jadi anak derhaka..Piiiwiiitttt...Ayat aku memang terbaik di ladang la..hohoho..

Lagi satu, kalau kita dok sembang kosong and tak dak makna, tak dapat apa jugak..huhuu..Aku nie bebel je panjang tapi info sikit ja..Sapa kata???Aku nak berkongsi cerita ngan korang ja..Tak kan la nak cerita pun tak boleh kot..huhuh...

Ok la..Aku dah kehabisan idea nak tulis ape..So, Bubye dude..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Baru Je Balik
  • Segmen : Blogwalking Lagi By Arra Ahmad
  • Alamak.! Terlepas laa..
  • Segmen Nasz : Jom Blogwalking
  • Sakit Hati Punya Pasal !!
  • Merentas Desa
  • Segmen Up Followers + Review Blog
  • Blog Aku Kena Hack
  • Segmen Tambah Kawan By Arra Ahmad
  • Jalan-jalan sana-sini