Afrina World
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Rindu Blog Aku
Jumaat, 11 Mei 2012 • 6:28 PG • 0 Comment here !

Hello peeps..Dah lama aku tak update blog and bukak blog aku nie..Huhuhu..2 minggu je tak update blog..huhuu..Maklumlah..Orang sibuk dan penyebok..Hari aku and geng kawad pandu puteri akan bertolak ke Hulu Kinta pada petang ni..Ishh..Tak sabar rasanya nak pergi shopping..Harap2 barang dia less..Kalau tak, beli barang sikit je la..huhuuh..Kepada followers yang baik hati, aku mengucapkan ribuan terima kasih because follow blog aku..Lagi satu, korang jangan risau..Aku selalu follow korang tapi yang tinggalkan link at cbox or comment sahaja ye..Harap korang faham..Bukan ape..Aku sebenarnya nak memudahkan..ape gunanya cbox kalau tak tinggalkan link kan..So, rajin2 la tegur aku kat cbox..kuikuikui..

Ok, la peeps..Aku tak sarapan lagi nihh..Lapar la pulak..hehehe
Bye alls..


PASTFUTURE
MY WORDS;





Welcome my readers. You've stepped onto my blog. I just shared what I like and feel.
  • Please behave yourself.
  • Don't take anything from this blog.I know which one is mine. Thank you :)


    FOLLOW HERE !

    @officiallyafrina

    Followers


    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Iklan tidak dibenarkan di blog ni

    BLOG ARCHIVE;

  • Segmen 'Awak! Jom Follow Blog Saya!'
  • Apa Yang Berlaku Sebenarnya?
  • Blog alyzafisol.com Giveaway
  • Segmen By Cik Buaya : Follow Rakan Sambil Menang T...
  • Segmen Sabtu : Follow mengfollow Blog Seluruh Mala...
  • Blog aku Berhabuk la..
  • Segmen | Up Follower Bulan April !
  • Segmen | Serious Follow Back
  • Penat Blogwalking
  • Cara untuk Meluruskan Rambut Tanpa Buat Teknik Reb...